Vyberte si plán, ktorý rastie spolu s vaším webom
Start
52 €
bez DPH/mesiac
Základné parametre
- Textový AI chatbot
AI chatbotovi otázku zadáva používateľ písaným textom a aj odpoveď od AI dostáva následne textom.
- Mesačný kredit 42.000 K
Kredity sú vnútorná jednotka spotreby na konverzáciu chatbota s návštevníkom webu za využívanie umelej inteligencie (AI) – od spracovania vašich dát (učenie/aktualizácia znalostnej bázy) až po generovanie odpovedí. Spotreba závisí od zložitosti otázky, veľkosti a kvality znalostnej databázy. Textová otázka/odpoveď: orientačne ≈ 330 kreditov.
- Kredit na dokúpenie: 42.000 K/ 39 €
Ak sa váš chatbot využíva viac než je v predplatenej tarife umožnené, nemusíte platiť nový ďalší tarif. Jednoducho si nabijete textový kredit a tieto kredity sa odpočítavajú len za skutočné extra využitie navyše minutému mesačnému tarifu. Ku každej tarife je k dispozícii kredit na dokúpenie v príslušnej cene.
- 1 GB dátový prevádzkový priestor na serveri
Dátový priestor vyčlenený pre AI chatbota na ukladanie dokumentov pre učenie AI, zber dát pre štatistiky a ukladanie technických dát potrebných k prevádzke.
Učenie AI
- 1 zdrojová web stránka (pravidelná vektorizácia)
Základná zdrojová webová stránka informácií pre učenie sa AI.
- 1 doplnková web stránka (vyhľadanie podľa potreby pre daný chatbot)
V prípade, že chcete rozšíriť možností informácii pre AI o ďalšie doplnkové zdroje dát, ktoré sa nenachádzajú na základnej webovej stránke môžete poskytnúť informácie z ďalších webových stránok, ktoré spadajú pod Vašu firmu, alebo vašich dodávateľov produktov alebo služieb.
- Zdrojové vedomostné súbory (pdf ...) do 20 MB mesačne
Všetky informácie nemusíte mať na webe, preto môžete doplniť informácie pre databázu učenia pre AI prostredníctvom rôznych firemných dokumentov, návodov, ... Tie môžete vložiť vo formátoch: (.pdf, .txt, .doc, .docx, .rtf, .csv, .pptx, .odt, .jpg, .jpeg, .png). Množstvo dát pre doplnenie alebo aktualizáciu dokumentov mesačne je určený v tarife v MB.
- Využitie vyhľadávačov (vyhľadávanie na internete)
Máte málo svojich dát a informácii a chcete aby sa odpovede mohli formovať aj na základe všeobecných informácii z internetu? Je možné povoliť využívanie odpovedí z vyhľadávačov, ale s možným rizikom v odpovediach od AI chatbota odporúčaní a odkazov na konkurenčné zdroje dát. Táto služba pre daný tarif nie je k dispozícii.
- Import produktov (produktový XML feed)
Ak máte eshop a chcete zjednodušiť učenie AI a zlepšiť rýchlosť, správnosť odpovedí a aktualizáciu informácii je možné spraviť prepojenie do znalostnej databázy pre AI pomocou produktového feedu. Táto služba pre daný tarif nie je k dispozícii.
Vlastnosti
- Vlastné logo a názov chatbota
Viete si vložiť vlastné logo chatbota (logo firmy). Obrázok loga môže byť vo formáte .jpg .png alebo webp. Viete si chatbot nazvať ako ho chcete mať pomenovaný (maximálna dľžka je 20 znakov).
- Nastavenie vlastnej farebnosti
Môžete si nastaviť farebnosť chatbota podľa firemnej identity k danému webu na ktorom bude chatbot umiestnený. Dodržujte farebnosť podľa prístupnosti, to znamená dostatočný kontrast farieb medzi textom a pozadím v prípade, že potrebujete dodržiavať štandardy prístupnosti podľa zákona.
- Nastavenie formálnosti odpovedí
Môžete si vybrať rolu osobnosti z troch možností ako bude chatbot komunikovať. Formálnu, neutrálnu a priateľskú.
- Jazyková mutácia podľa výberu
Môžete si vybrať základný jazyk v ktorom bude chatbot nastavený, zvyčajne je to v jazykovej mutácii webu na ktorom sa nachádza.
- Multijazyčnosť komunikácie (1 jazyk)
Možnosť zobraziť prepínač jazykov v okne chatbota návštevníkom. Návštevník si vyberá, v akom jazyku s ním okno chatbota bude komunikovať a to nezávisle na jeho jazykovej mutácii. V tejto tarife nie je k dispozícií multijazyčnosť.
- Nastaviteľná hĺbka odpovede (stručná)
Viete si nastaviť aká dlhá má byť odpoveď. Máte na výber z troch možností: stručná, vyvážená, podrobná. V tomto tarife máte povolenú len jednu možnosť "stručnú odpoveď".
- Nastaviteľný rozsah otázky (200 znakov)
Rozsah otázky v počte znakov si môžete nastaviť podľa zváženia. V tomto tarife je prednastavená otázka do 200 znakov textu.
- Nastaviteľný sentiment (neutrálne)
Podľa spôsobu firemnej komunikácie je možné nastaviť aj spôsob odpovedania AI chatbota ako: vážny, neutrálny a vtipný. V tejto tarife je možná komunikácia len v neutrálnej forme.
- Časové obmedzenie chatbota
AI chatbot môžete mať spustený 24/7. Ak ale chcete počas pracovnej doby aby vás návštevníci webu kontaktovali priamo, môžete si nastaviť automatické zapínanie a vypínanie chatbota podľa vášho zváženia. V tejto tarife táto funkčnosť nie je povolená.
- AI analýza komunikácie pre marketing
AI chatbot zaznamenáva komunikáciu so zákazníkom anonymizovane a môžete si ju prečítať. Na základe otázok a odpovedí si viete spracovať úpravy na webe pre zlepšenie znalostnej databázy pre odpovede a taktiež si upraviť marketing firmy na produkty alebo služby vzhľadom k záujmu, ktorý zistíte z daných informácii.
- Odporúčanie konkrétnych produktov eshopu* (URL)
Máte eshop? AI chatbot nielen odpovedá na informačné otázky, ale je nastavený tak, aby smeroval každú komunikáciu k predaju. V prípade potreby používateľovi odporúčal konkrétne produkty.
- Odoslať podpore email
Môže sa stať, že chatbot nevie odpovedať, alebo chce návštevník komunikáciu s človekom. V takomto prípade je možné preposlať komunikáciu firemnej podpore na email.
- Štatistky využitia
Viete si pozrieť aký máte tarif, koľko kreditu máte k dispozícii mesačne, koľko ho máte už minutý.
- Limity spotreby
Môžete si nastaviť limity pre minutie kreditu: maximálna spotreba kreditu na jedného používateľa, maximálny počet otázok na jedného používateľa, mximálna denná spotreba kreditu celkovo.
- Základná servisná podpora WG
Máte spusteného chatbota a potrebujete poradiť? Môžete nás kontaktovať telefonicky, mailom alebo cez náš kontaktný formulár.
- Prepojenie s databázou web stránky len pre CMS od WEBYGROUP
Ak máte web alebo eshop riešený pomocou CMS od spoločnosti WEBYGROUP je učenie AI priamo napojené na databázu. Znižuje to spotrebu kreditu, zlepšuje odpovede na otázky a odporúčanie produktov, zvyšuje rýchlosť odpovede.
- Doprogramovanie na mieru
Máte záujem o doprogramovanie špeciálnych nastavení alebo prepojení? Je to možné po analýze požiadaviek a v riešení chatbota custom.
Optimal
88 €
bez DPH/mesiac
Základné parametre
- Textový AI chatbot
AI chatbotovi otázku zadáva používateľ písaným textom a aj odpoveď od AI dostáva následne textom.
- Mesačný kredit 100.000 K
Kredity sú vnútorná jednotka spotreby na konverzáciu chatbota s návštevníkom webu za využívanie umelej inteligencie (AI) – od spracovania vašich dát (učenie/aktualizácia znalostnej bázy) až po generovanie odpovedí. Spotreba závisí od zložitosti otázky, veľkosti a kvality znalostnej databázy. Textová otázka/odpoveď: orientačne ≈ 330 kreditov.
- Kredit na dokúpenie: 100.000 K/ 65 €
Ak sa váš chatbot využíva viac než je v predplatenej tarife umožnené, nemusíte platiť nový ďalší tarif. Jednoducho si nabijete textový kredit a tieto kredity sa odpočítavajú len za skutočné extra využitie navyše minutému mesačnému tarifu. Ku každej tarife je k dispozícii kredit na dokúpenie v príslušnej cene.
- 1 GB dátový prevádzkový priestor na serveri
Dátový priestor vyčlenený pre AI chatbota na ukladanie dokumentov pre učenie AI, zber dát pre štatistiky a ukladanie technických dát potrebných k prevádzke.
Učenie AI
- 3 zdrojové web stránky (pravidelná vektorizácia)
Základné zdrojové webové stránky s informáciami pre učenie sa AI.
- 3 doplnkové web stránky (vyhľadanie podľa potreby pre daný chatbot)
V prípade, že chcete rozšíriť možností informácii pre AI o ďalšie doplnkové zdroje dát, ktoré sa nenachádzajú na základných webových stránkach môžete poskytnúť informácie z ďalších webových stránok, ktoré spadajú pod Vašu firmu, alebo vašich dodávateľov produktov alebo služieb.
- Zdrojové vedomostné súbory (pdf ...) do 30 MB mesačne
Všetky informácie nemusíte mať na webe, preto môžete doplniť informácie pre databázu učenia pre AI prostredníctvom rôznych firemných dokumentov, návodov, ... Tie môžete vložiť vo formátoch: (.pdf, .txt, .doc, .docx, .rtf, .csv, .pptx, .odt, .jpg, .jpeg, .png). Množstvo dát pre doplnenie alebo aktualizáciu dokumentov mesačne je určený v tarife v MB.
- Využitie vyhľadávačov (vyhľadávanie na internete)
Máte málo svojich dát a informácii a chcete aby sa odpovede mohli formovať aj na základe všeobecných informácii z internetu? Je možné povoliť využívanie odpovedí z vyhľadávačov, ale s možným rizikom v odpovediach od AI chatbota odporúčaní a odkazov na konkurenčné zdroje dát. Táto služba pre daný tarif nie je k dispozícii.
- Import produktov (produktový XML feed)
Ak máte eshop a chcete zjednodušiť učenie AI a zlepšiť rýchlosť, správnosť odpovedí a aktualizáciu informácii je možné spraviť prepojenie do znalostnej databázy pre AI pomocou produktového feedu. Táto služba pre daný tarif nie je k dispozícii.
Vlastnosti
- Vlastné logo a názov chatbota
Viete si vložiť vlastné logo chatbota (logo firmy). Obrázok loga môže byť vo formáte .jpg .png alebo webp. Viete si chatbot nazvať ako ho chcete mať pomenovaný (maximálna dľžka je 20 znakov).
- Nastavenie vlastnej farebnosti
Môžete si nastaviť farebnosť chatbota podľa firemnej identity k danému webu na ktorom bude chatbot umiestnený. Dodržujte farebnosť podľa prístupnosti, to znamená dostatočný kontrast farieb medzi textom a pozadím v prípade, že potrebujete dodržiavať štandardy prístupnosti podľa zákona.
- Nastavenie formálnosti odpovedí
Môžete si vybrať rolu osobnosti z troch možností ako bude chatbot komunikovať. Formálnu, neutrálnu a priateľskú.
- Jazyková mutácia podľa výberu
Môžete si vybrať základný jazyk v ktorom bude chatbot nastavený, zvyčajne je to v jazykovej mutácii webu na ktorom sa nachádza.
- Multijazyčnosť komunikácie (15 jazykov)
Možnosť zobraziť prepínač jazykov v okne chatbota návštevníkom. Návštevník si vyberá, v akom jazyku s ním okno chatbota bude komunikovať a to nezávisle na jeho jazykovej mutácii.
- Nastaviteľná hĺbka odpovede (stručná)
Viete si nastaviť aká dlhá má byť odpoveď. Máte na výber z troch možností: stručná, vyvážená, podrobná. V tomto tarife máte povolenú len jednu možnosť "stručnú odpoveď".
- Nastaviteľný rozsah otázky (200 znakov)
Rozsah otázky v počte znakov si môžete nastaviť podľa zváženia. V tomto tarife je prednastavená otázka do 200 znakov textu.
- Nastaviteľný sentiment (neutrálne)
Podľa spôsobu firemnej komunikácie je možné nastaviť aj spôsob odpovedania AI chatbota ako: vážny, neutrálny a vtipný. V tejto tarife je možná komunikácia len v neutrálnej forme.
- Časové obmedzenie chatbota
AI chatbot môžete mať spustený 24/7. Ak ale chcete počas pracovnej doby aby vás návštevníci webu kontaktovali priamo, môžete si nastaviť automatické zapínanie a vypínanie chatbota podľa vášho zváženia. V tejto tarife táto funkčnosť nie je povolená.
- AI analýza komunikácie pre marketing
AI chatbot zaznamenáva komunikáciu so zákazníkom anonymizovane a môžete si ju prečítať. Na základe otázok a odpovedí si viete spracovať úpravy na webe pre zlepšenie znalostnej databázy pre odpovede a taktiež si upraviť marketing firmy na produkty alebo služby vzhľadom k záujmu, ktorý zistíte z daných informácii.
- Odporúčanie konkrétnych produktov eshopu* (URL)
Máte eshop? AI chatbot nielen odpovedá na informačné otázky, ale je nastavený tak, aby smeroval každú komunikáciu k predaju. V prípade potreby používateľovi odporúčal konkrétne produkty.
- Odoslať podpore email
Môže sa stať, že chatbot nevie odpovedať, alebo chce návštevník komunikáciu s človekom. V takomto prípade je možné preposlať komunikáciu firemnej podpore na email.
- Štatistky využitia
Viete si pozrieť aký máte tarif, koľko kreditu máte k dispozícii mesačne, koľko ho máte už minutý.
- Limity spotreby
Môžete si nastaviť limity pre minutie kreditu: maximálna spotreba kreditu na jedného používateľa, maximálny počet otázok na jedného používateľa, mximálna denná spotreba kreditu celkovo.
- Základná servisná podpora WG
Máte spusteného chatbota a potrebujete poradiť? Môžete nás kontaktovať telefonicky, mailom alebo cez náš kontaktný formulár.
- Prepojenie s databázou web stránky len pre CMS od WEBYGROUP
Ak máte web alebo eshop riešený pomocou CMS od spoločnosti WEBYGROUP je učenie AI priamo napojené na databázu. Znižuje to spotrebu kreditu, zlepšuje odpovede na otázky a odporúčanie produktov, zvyšuje rýchlosť odpovede.
- Doprogramovanie na mieru
Máte záujem o doprogramovanie špeciálnych nastavení alebo prepojení? Je to možné po analýze požiadaviek a v riešení chatbota custom.
Pro
221 €
bez DPH/mesiac
Základné parametre
- Textový AI chatbot
AI chatbotovi otázku zadáva používateľ písaným textom a aj odpoveď od AI dostáva následne textom.
- Mesačný kredit 300.000 K
Kredity sú vnútorná jednotka spotreby na konverzáciu chatbota s návštevníkom webu za využívanie umelej inteligencie (AI) – od spracovania vašich dát (učenie/aktualizácia znalostnej bázy) až po generovanie odpovedí. Spotreba závisí od zložitosti otázky, veľkosti a kvality znalostnej databázy. Textová otázka/odpoveď: orientačne ≈ 330 kreditov.
- Kredit na dokúpenie: 300.000 K/ 147 €
Ak sa váš chatbot využíva viac než je v predplatenej tarife umožnené, nemusíte platiť nový ďalší tarif. Jednoducho si nabijete textový kredit a tieto kredity sa odpočítavajú len za skutočné extra využitie navyše minutému mesačnému tarifu. Ku každej tarife je k dispozícii kredit na dokúpenie v príslušnej cene.
- 2 GB dátový prevádzkový priestor na serveri
Dátový priestor vyčlenený pre AI chatbota na ukladanie dokumentov pre učenie AI, zber dát pre štatistiky a ukladanie technických dát potrebných k prevádzke.
Učenie AI
- 7 zdrojových web stránok (pravidelná vektorizácia)
Základné zdrojové webové stránky s informáciami pre učenie sa AI.
- 9 doplnkových web stránok (vyhľadanie podľa potreby pre daný chatbot)
V prípade, že chcete rozšíriť možností informácii pre AI o ďalšie doplnkové zdroje dát, ktoré sa nenachádzajú na základných webových stránkach môžete poskytnúť informácie z ďalších webových stránok, ktoré spadajú pod Vašu firmu, alebo vašich dodávateľov produktov alebo služieb.
- Zdrojové vedomostné súbory (pdf ...) do 90 MB mesačne
Všetky informácie nemusíte mať na webe, preto môžete doplniť informácie pre databázu učenia pre AI prostredníctvom rôznych firemných dokumentov, návodov, ... Tie môžete vložiť vo formátoch: (.pdf, .txt, .doc, .docx, .rtf, .csv, .pptx, .odt, .jpg, .jpeg, .png). Množstvo dát pre doplnenie alebo aktualizáciu dokumentov mesačne je určený v tarife v MB.
- Využitie vyhľadávačov (vyhľadávanie na internete)
Máte málo svojich dát a informácii a chcete aby sa odpovede mohli formovať aj na základe všeobecných informácii z internetu? Je možné povoliť využívanie odpovedí z vyhľadávačov, ale s možným rizikom v odpovediach od AI chatbota odporúčaní a odkazov na konkurenčné zdroje dát. Táto služba pre daný tarif nie je k dispozícii.
- Import produktov (produktový XML feed)
Ak máte eshop a chcete zjednodušiť učenie AI a zlepšiť rýchlosť, správnosť odpovedí a aktualizáciu informácii je možné spraviť prepojenie do znalostnej databázy pre AI pomocou produktového feedu. Táto služba pre daný tarif nie je k dispozícii.
Vlastnosti
- Vlastné logo a názov chatbota
Viete si vložiť vlastné logo chatbota (logo firmy). Obrázok loga môže byť vo formáte .jpg .png alebo webp. Viete si chatbot nazvať ako ho chcete mať pomenovaný (maximálna dľžka je 20 znakov).
- Nastavenie vlastnej farebnosti
Môžete si nastaviť farebnosť chatbota podľa firemnej identity k danému webu na ktorom bude chatbot umiestnený. Dodržujte farebnosť podľa prístupnosti, to znamená dostatočný kontrast farieb medzi textom a pozadím v prípade, že potrebujete dodržiavať štandardy prístupnosti podľa zákona.
- Nastavenie formálnosti odpovedí
Môžete si vybrať rolu osobnosti z troch možností ako bude chatbot komunikovať. Formálnu, neutrálnu a priateľskú.
- Jazyková mutácia podľa výberu
Môžete si vybrať základný jazyk v ktorom bude chatbot nastavený, zvyčajne je to v jazykovej mutácii webu na ktorom sa nachádza.
- Multijazyčnosť komunikácie (15 jazykov)
Možnosť zobraziť prepínač jazykov v okne chatbota návštevníkom. Návštevník si vyberá, v akom jazyku s ním okno chatbota bude komunikovať a to nezávisle na jeho jazykovej mutácii.
- Nastaviteľná hĺbka odpovede
Viete si nastaviť aká dlhá má byť odpoveď. Máte na výber z troch možností: stručná, vyvážená, podrobná.
- Nastaviteľný rozsah otázky (voliteľné)
Rozsah otázky v počte znakov si môžete nastaviť podľa zváženia.
- Nastaviteľný sentiment
Podľa spôsobu firemnej komunikácie je možné nastaviť aj spôsob odpovedania AI chatbota ako: vážny, neutrálny a vtipný.
- Časové obmedzenie chatbota
AI chatbot môžete mať spustený 24/7. Ak ale chcete počas pracovnej doby aby vás návštevníci webu kontaktovali priamo, môžete si nastaviť automatické zapínanie a vypínanie chatbota podľa vášho zváženia.
- AI analýza komunikácie pre marketing
AI chatbot zaznamenáva komunikáciu s užívateľom anonymizovane a môžete si ju prečítať. Na základe otázok a odpovedí si viete spracovať úpravy na webe pre zlepšenie znalostnej databázy pre odpovede a taktiež si upraviť marketing firmy na produkty alebo služby vzhľadom k záujmu, ktorý zistíte z daných informácii.
- Odporúčanie konkrétnych produktov eshopu* (URL)
Máte eshop? AI chatbot nielen odpovedá na informačné otázky, ale je nastavený tak, aby smeroval každú komunikáciu k predaju. V prípade potreby používateľovi odporúčal konkrétne produkty.
- Odoslať podpore email
Môže sa stať, že chatbot nevie odpovedať, alebo chce návštevník komunikáciu s človekom. V takomto prípade je možné preposlať komunikáciu firemnej podpore na email.
- Štatistky využitia
Viete si pozrieť aký máte tarif, koľko kreditu máte k dispozícii mesačne, koľko ho máte už minutý.
- Limity spotreby
Môžete si nastaviť limity pre minutie kreditu: maximálna spotreba kreditu na jedného používateľa, maximálny počet otázok na jedného používateľa, mximálna denná spotreba kreditu celkovo.
- Základná servisná podpora WG
Máte spusteného chatbota a potrebujete poradiť? Môžete nás kontaktovať telefonicky, mailom alebo cez náš kontaktný formulár.
- Prepojenie s databázou web stránky len pre CMS od WEBYGROUP
Ak máte web alebo eshop riešený pomocou CMS od spoločnosti WEBYGROUP je učenie AI priamo napojené na databázu. Znižuje to spotrebu kreditu, zlepšuje odpovede na otázky a odporúčanie produktov, zvyšuje rýchlosť odpovede.
- Doprogramovanie na mieru
Máte záujem o doprogramovanie špeciálnych nastavení alebo prepojení? Je to možné po analýze požiadaviek a v riešení chatbota custom.