Keď dvaja chatboti nestačia, pridajte tretieho.

Jeden chatbot na webe vybaví otázky návštevníkov. Druhý - interný chatbot môže odpovedať vašim zamestnancom na ich interné otázky v organizácií.

Ale čo vaši hotline pracovníci, servisáci, B2B partneri? Aj tí potrebujú rýchle a jasné odpovede pri ich práci. Riešením je chatbot, ktorý uľahčí komunikáciu, odpovie na servisné otázky a pomôže v práci B2B partnerom.

AI Help asistent a servisný poradca

Dobrý deň, ako vám pomôžem?
Čo bolo v poslednej aktualizácii eshopu?

V májovej aktualizácii 2025 UNIobchod priniesol nové možnosti dynamickej úpravy šablón PRIME, OPTIMUS a CEREBRO, ktoré umožňujú prispôsobenie vzhľadu e-shopu bez zásahu programátora. Okrem toho boli pridané nové platobné brány Comgate a 24pay, vylepšenia pre splnenie nových legislatívnych požiadaviek a ďalšie funkčné rozšírenia pre lepšiu správu eshopu. Mám vám poslať viac detailov o týchto funkciách?

Napíšte vašu otázku v rozsahu 10-500 znakov

TAIBOT powered by WEBY GROUP, s.r.o.

AI Help Asistent – všetky návody po ruke

Načítajte manuály, procesy a postupy do Chatbota. Stačí sa opýtať a okamžite dostanete odpoveď – vy, vaši klienti aj partneri.

  • Už žiadne zdĺhavé hľadanie v PDF-kach či šanónoch.
  • Odpovede máte ihneď, priamo v procese.
  • Jednoducho cez internet v mobile, tablete, alebo notebooku.

AI Havarijný asistent – istota v krízových situáciách

Naučte chatbot havarijné postupy a následne chatbot zabezpečí odpovede v kritických situáciach:

  • rýchlo,
  • presne,
  • bez stresu.
návštevníka eshopu na zákazníka

AI Help asistent a servisný poradca

Sk
Dobrý deň, ako vám pomôžem?
Na kotly je problém so správnou funkciou ovládača dúchadla.

Nastavte horák, skontrolujte nastavenie horáka podľa tabuliek nastavenia výkonu, skontrolujte správne prúdenie vzduchu v horáku.

Napíšte vašu otázku v rozsahu 10-500 znakov

TAIBOT powered by WEBY GROUP, s.r.o.

Scenáre zo života

Scenáre zo života

Chcete učiť ľudí ovládať nový softvér?

Nahrajte návody a manuály do AI chatbota. Stačí sa už len pýtať a dostávate odpovede.

Ste servisný technik na servisnom zásahu. Potrebujete poradiť?

Pamätať si všetky možné chybové hlášky čo znamenajú a ako ich riešiť pre rôzne typy servisovaných zariadení môže byť problém. Teraz stačí sa len opýtať AI chatbota na typ zariadenia, zadefinovať chybu a odpoveď od chatbota ako ju opraviť je rýchlo k dispozícii.

Chatbot ako help pre odberateľov.

Odoberajú od vás B2B partnery nejaké produkty alebo zariadenia? Potrebujete ich vyškoliť na ich ovládanie? Jednoduché riešenie. Po zaškolení môžete im poskytnúť naučeného AI chatbota na riešenie odpovedí na ich otázky. Využijú to ich predajcovia na predajniach, ale aj ich obchodníci pri príprave cenových ponúk a návrhoch riešení.

Môžem sa spoľahnúť vždy na 100%, že mi bude AI chatbot k dispozícii?

Nezabudnite, že k plnej funkcii AI chatbota je potrebné mať pripojenie na internet, zaplatený paušál a dostatočný počet kreditov pre získavanie odpovedí. Je dobré vedieť, že AI chatbot je skvelá pomôcka ktorá pomôže, ale 100% dostupnosť nie je garantovaná ani od AI modelu, ktorý spracováva odpovede.

Ste pripravení na viac zákazníkov?

Vytvorte si AI chatbota už dnes a sledujte, ako rozvíja váš biznis.

Chcem konzultovať